טיפים ליצירת מגזין מקוון לחברות לייף סטייל
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 28 שנ'
– באיפיון ויצירת ניוזלטר לחברות לייף סטייל חשוב להכיר את קהל היעד – טווח גילאים, תחומי עניין, חומרים שהוא ישמח לקבל במייל, מבצעים שידברו אליו.
– ניוזלטר צריך להיות דינאמי כדי להפתיע כל פעם מחדש ולכן, כדאי ליצור מספר מדורים ולמקם כל פעם מדורים אחרים.
– ניוזלטר בהתאמה אישית ללקוח ולכן, כדאי לשלוח לו תכנים שידברו אליו לפי תחומי עניין, מבצעים ספציפיים על המוצרים שהוא צורך.
קטגוריות
עוד בנושא
-
לפני בחירת קופירייטר איספו חומר רלוונטי
בונים אתר מקצועי? מפיקים פרוספקט, מודעה או עיתון מקוון? זקוקים לתוכן...
-
יצירתיות יתר לא מבטיחה שהתוכן ישרת את האינטרסים השיווקיים שלכם
היזהרו מיצירתיות יתר.אצל חלק מהקופירייטרים, משפט אחד עשוי לכלול בו...
-
בקשו מהקופירייטר הצעת מחיר מפורטת
אם זו הפעם הראשונה בה הנכם מעורבים בפרוייקט הדורש קופירייטר, נסו להבין...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה