חשובה אופטימיזציה של דפי האתר, אך יש להימנע מעודף אופטימיזציה

תוכן האתר, תאור השרותים , המוצרים, ושאר המלל הוא העיקרי ותורם מאוד בתהליך קידום אתרים מוצלח. במקביל לביצוע אופטימיזציה של דפי האתר, והתאמתם לרובוט הסריקה של גוגל בהתאם לאלגוריתם – המאוד מורכב יש לציין – של גוגל. מרכיבי האלגוריתם של גוגל נסתרים וסודיים גם ממקדמי אתרים וגם מחברות קידום אתרים. אולם חברות וותיקות עם ידע וניסיון רב שנים למדו לזהות את חלקם, ומזהים עידכונים נוספים. הכל שאלה של ניסיון ותו לא.


בעת התאמת תוכן האתר נדרשת פעולת כתיבה של תכנים עם התאמה של כתיבה שיווקית נכונה. חשוב לדעת – עודף אופטימיזציה, וניסיונות הרואיים ומוגזמים לאופטימיזציה עלולים להשיג את התוצאה ההפוכה במקום קידום, דחייה ודחיקה של האתר אחורה. הגבול הוא מאוד דק, ובעלי ניסיון יודעים להמנע מעודף אופטימיזציה.


קידום אתרים

הוסף תגובה