זרום עם המציאות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
ספק אם תוכל למנוע את עליית המחירים שקבע הארגון שלך. לא תוכל להבטיח אפס תקלות במוצר או בשירות שאתה מוכר ולא תוכל לחסום את הלקוח שלך מהאפשרות לקבוע פגישת היכרות עם המתחרים. כנראה שגם לא תוכל לעצור את התקדמות הטכנולוגיה כפי שאתה מכיר אותה כרגע. כל אלה מביאים אותך לנקודת בחירה חשובה נוספת: האם להתאים את עצמך למציאות הזו או להישאר מאחור. להתאים את עצמנו למציאות העסקית פירושו להביא בחשבון כי יתרחשו שינויים רבים אותם לא צפינו מראש ולחפש בכל אחד מהם הזדמנות אמיתית לצמיחה ולשיפור ביצועים אישי.
הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל מרכז טל, טיפוח למצוינות
באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה