ודא כי הלקוח מבין שהוא מקבל תמורה מלאה לכספו
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 24 שנ'
ודא כי הלקוח שלך מבין ומרגיש כי הוא מקבל תמורה מלאה ואף למעלה מזה עבור כספו. כל זמן שהוא לא יחוש בכך, הוא ימשיך להתבצר בהתנגדות המחיר (גם אתה מתנהג כך כשאתה לקוח…).
חדד בפניו את הרווחים שלו מן הקניה: "דרך אגב, אם נראה, כי מעבר לרמת הבטיחות הגבוהה של המכונית היא תחסוך לך כסף רב בדלק ובטיפולים, אז נוכל להתקדם" – ושתוק.
הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל "שנהב ייעוץ והדרכה", ועורך עיתון עיתון הטיפים "טיפטופים".
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה