התמקדו ביתרונות היחסיים שלכם על מתחריכם
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 9 שנ'
בדקו מספר אלטרנטיבות ותנו לגוגל לעזור לכם בבחירת המודעה האופטימלית (האינטואיציה לפעמים לא נכונה). השתמשו בניסוח המזמין לביצוע פעולה. הקפידו לעמוד בכללים למודעה תקינה כפי שגוגל קבעו.
באדיבות אקטיביטק – פרסום בגוגל
קטגוריות
עוד בנושא
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה