התייחסו לכל הלקוחות שלכם באותה הצורה
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 22 שנ'
תתקשרו לחברה שלכם (בהתחלה מחלקת מכירות או מרכזייה יכולים להתאים). תציגו את עצמכם כאיש חשוב (מנהל, מנכ"ל, סמנכ"ל מכירות). תשימו לב לצורה בה ידברו איתכם. לאחר זמן קצר תתקשרו ותציגו את עצמכם בתור אדם פשוט, ללא תארים חשובים. תערכו השוואה בין ההתייחסות אליכם במקרה הראשון ובמקרה השני. בחברה ממושמעת היטב לא צריכים להיות הבדלים. ככל שיש יותר הבדלים – כך יש לכם יותר סיבות לחשוב על השינויים הנדרשים בחברה.
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה