השתמשו בהתאמה דינמית של מילות מפתח
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 15 שנ'
לכל מילת מפתח ניתן לקבוע בנפרד מקסימום CPC (עלות להקלקה) ששונה מברירת המחדל. כדאי לתמחר באופן שונה מילים חשובות וממוקדות לעומת מילים פחות רלונטיות. בבחירת הכותרת, מומלץ שהיא תכלול מילת מפתח מרכזית. כדאי מאוד להשתמש בהתאמה דינמית של מילות מפתח {keyword:Default}, המתאימה את הכותרת לביטוי שחופש.
באדיבות אקטיביטק – פרסום בגוגל
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה