השתמשו בהומור כאמצעי שיווק
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 20 שנ'
רעיון מצוין לשיווק של העסק הוא מהדורה יומית:
אם זהו סופרמרקט – בדיחה יומית.
אם מדובר בחנות למוצרי טבע – תרופה טבעית צמחית לנושא מסוים.
חנות לדיסקים – ידיעה/רכילות אודות זמר מפורסם .
בעל העסק משקיע דקותיים, אך יוצר רצף ומתח אצל לקוחות – שחלקם יגיעו רק בכדי להתעדכן.
דבר שאמור להקפיץ את כמות הלקוחות הקבועים.
מאת משה אביב, ביה"ס להצלחה, אימון אישי ועסקי
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה