הקפידו על מיקוד ודייקו בהגדרת הבעיה
- 11/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
כאשר אתם מגדירים את הנושא והבעיה התרכזו באתגר או בבעיה ולא בסימפטומים. כלומר הצגת מטרת הפגישה צריכה לתת ביטוי לאתגר או הבעיה עמה אתם מתמודדים. למשל אם הנושא הוא הגדלת המכירות במקום לאמר איך נגדיל את המכירות? נסחו זאת : כיצד נוכל לגרום ללקוחות שלנו לקנות יותר? או כיצד נוכל לגרום ללקוחות חדשים לבצע רכישה? אם ברצונכם לפתור את בעיית הראש הקטן, האדישות וחוסר המעורבות בארגון במקום לאמר איך העובדים יהיו מעורבים? נסחו: כיצד נוכל לגרום לעובדים להיות יותר מעורבים ומשפיעים? במקום לאמר איך נהפוך את העבודה למרגשת אימרו: כיצד נוכל לגרום לעובדים לחוש התלהבות? במקום איך נרחיב אחריות? נסחו: איך נגרום להם לרצות לקחת אחריות רחבה?
-
הוראות לתרגול חיים חיוביים
- כל בוקר חייך וצחק לעצמך בלי שום סיבה במשך כמה דקות מול המראה. - כאשר...
-
שלב ראשון בניהול זמן
שלב ראשון : שינוי גישה שאלו את עצמיכם: כמה זמן בדיוק אתם מקדישים...
-
כיצד נהפוך החלטה לתוצאה?
. התמקדות במצב הקיים,במשקל הנוכחי או במינוס בבנק לא תיצור את אותה תוצאה...
-
טיפ קטן לשימוש ביומן
אם אתם משתמשים ביומן-.מחברת, קנו יומן גדול המחולק לימים, ודאו שלכל יום...
-
עיקרון הפרטו
את חוק הפרטו הגה הכלכלן –סוציולוג וילפריד פרטו ותמציתו: 80% מהתשואות...
-
חוק פרקינסון
החוק השני שעבד עבורי היה חוק פרקינסון שתמציתו: מטלות הופכות להיות...
הוסף תגובה