הקפד לבטא את המחיר בביטחון מלא וללא טון מתנצל
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
הקפד לבטא את המחיר בביטחון מלא וללא טון מתנצל. אנשים קונים גם מוצרים יקרים יותר אם הם מרגישים שזה משתלם (בדיוק כמוך). העניין הוא שאנשי מכירות רבים עסוקים ב"להכין" את עצמם לתגובת הלקוח למחיר. הדבר בא לידי ביטוי בשפת הגוף ובתחושת חוסר ביטחון המשודרת ללקוחות ויוצרת אצלו סיבות להתנגדות. ברגע שאתה עצמך תתייחס למחיר בשוויון נפש, גם לחלק מן הלקוחות יהיה קל לעשות זאת.
הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל "שנהב ייעוץ והדרכה", ועורך עיתון עיתון הטיפים "טיפטופים"
באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה