הקפד לבטא את המחיר בביטחון מלא וללא טון מתנצל

הקפד לבטא את המחיר בביטחון מלא וללא טון מתנצל. אנשים קונים גם מוצרים יקרים יותר אם הם מרגישים שזה משתלם (בדיוק כמוך). העניין הוא שאנשי מכירות רבים עסוקים ב"להכין" את עצמם לתגובת הלקוח למחיר. הדבר בא לידי ביטוי בשפת הגוף ובתחושת חוסר ביטחון המשודרת ללקוחות ויוצרת אצלו סיבות להתנגדות. ברגע שאתה עצמך תתייחס למחיר בשוויון נפש, גם לחלק מן הלקוחות יהיה קל לעשות זאת.

הרי היית כל כך נפלא בהצגת יתרונות המוצר בפני הלקוח – זה הזמן להתייחס גם למחיר כחלק בלתי נפרד מיתרונותיו.


הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל "שנהב ייעוץ והדרכה", ועורך עיתון עיתון הטיפים "טיפטופים"


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי


 



 

הוסף תגובה