הקופירייטר – תחנה ראשונה בדרך לבניית אתר אינטרנט
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 46 שנ'
הקופירייטר (רעיונאי, בעברית), הינו אדם חיצוני ואובייקטיבי, שיש לו היכולת והכלים לבחון את העסק מבחוץ ללא דעות קדומות.
בשלב הראשון הקופירייטר ילמד את צרכי העסק ויבין באיזו דרך ובאילו מצבים אתר האינטרנט יוכל להועיל לעסק.
בשלב השני ייבנה קו רעיוני שיווקי אשר על-פיו האתר יהיה בנוי. קו זה ילווה את הצגת התכנים, שילוב הלוגו, הוספת סיסמאות וסלוגנים מתאימים לעסק, למוצריו ו/או לשירותיו.
השלב השלישי – לאחר בניית קו רעיוני המשלב אלמנטים שיווקיים, השלב השלישי יתמקד בעיצוב המבנה הגראפי של האתר. על העיצוב הגראפי להיות ברור ולהתאים למבנה הרעיוני. המבנה הגראפי צריך להיות אחיד וברור בכל הדפים. זכרו! חשוב מאוד לשים לב לכך שהצד הגראפי לא "יגנוב את ההצגה" מהקו הרעיוני והתוכני של האתר. לא אחת אנחנו מתלהבים כל כך מגרפיקה מהממת – צבעונית, קופצנית ורועשת – ושוכחים את העיקר: העברת התכנים והצגת הרעיון העסקי. הגרפיקה הינה אמצעי, ולא המטרה!
מאת טוני ירון, מנכ"ל חברת וובאקשן בע"מ
-
לפני בחירת קופירייטר איספו חומר רלוונטי
בונים אתר מקצועי? מפיקים פרוספקט, מודעה או עיתון מקוון? זקוקים לתוכן...
-
יצירתיות יתר לא מבטיחה שהתוכן ישרת את האינטרסים השיווקיים שלכם
היזהרו מיצירתיות יתר.אצל חלק מהקופירייטרים, משפט אחד עשוי לכלול בו...
-
בקשו מהקופירייטר הצעת מחיר מפורטת
אם זו הפעם הראשונה בה הנכם מעורבים בפרוייקט הדורש קופירייטר, נסו להבין...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה