הצע מבצעים מיוחדים למשך זמן קצוב

משתמשי האינטרנט אוהבים מציאות, ומכירות בהוזלה הן שיטה בטוחה למשוך את תשומת לבם. הצע הנחות לזמן מוגבל קצר ככל האפשר כדי לעודד את המבקרים לפעול – אם תיתן להם חודש להחליט, רק תעזור להם להימנע מקבלת ההחלטה לקנות. ידע את המבקרים שהפריטים המוזלים משתנים באופם קבוע, כדי לעודד אותם לבקר באתר שלך דרך קבע. והפגן יצירתיות בהצעות המיוחדות. למשל, שקול לתת מתנה חינם במקום לתת הנחה במחיר.


מאת מאיה בן שלום, מנהלת שיווק אינטרפרו


באדיבות המכון הישראלי לחוות דעת, מומחים ובוררים


 

הוסף תגובה