הפרסומת טובה לעסקים, והתמריץ המועיל ביותר הוא מוצרי פרסום

אין צל של ספק שהפרסומת טובה לעסקים – היא בונה תדמית חיובית, שומרת על קשר מסחרי קבוע, מהווה תזכורת כי "אני קיים, פועל ושורד", מזרימה מידע על היצע השיפורים, החידושים וההנחות.


באיזה אמצעי פרסום נבחר ואיפוא, כדי לקדם מכירות בקרב לקוחותינו וכדי להגדיל את נתח השוק שלנו? מהו התמהיל האופטימלי ביניהם? האם הוא עונתי, משתנה, קבוע, רב-תקשורתי? המושג רב-תקשורתי היינו טעון מאוד -דיוור ישיר, אתר באינטרנט, תשדיר טלוויזיה / רדיו ארצי או אזורי, מודעת פרסומת בעיתון/ במקומון / במוסף המיוחד, סרטון פרסומת בקולנוע, פליירים וסטיקרים, לוח מודעות, שלט פרסומת.


מהו, אם כן, מבין אלה – התמריץ העונה על ההגדרה דלעיל, כתמריץ המועיל ביותר? והתשובה: מוצרי פרסום !


התמריץ המועיל ביותר הוא מוצרי פרסום, וזאת מפני שהם מוצרים שימושיים ומעוצבים שהספק (נותן שרות/ יצרן / סוחר) קונה במחיר תחרותי ונותן אותם בחינם ללקוחותיו כמתנה / שי לרגל אירוע מסחרי ו/או חג. הם לא המוצרים שהוא מוכר ללקוחותיו אלא מוצרים המזכירים ללקוח את השרות או את המוצר של הספק, מעניק השי. העלות לפריט אחד או למסע פרסום אחד נמוכה מעלותו של כל אמצעי פרסום אחר (בלי להמעיט מערכו).


 באדיבות צבי סתוי, סתיו מוצרי פרסום

הוסף תגובה