המר את הגולשים לקונים

אחוז המרה הוא קריטי. יכולים לבקר באתר שלך מיליונים, אבל כל זה לא אומר כלום אם אף אחד מהם לא קנה באתר שלך. אחוז המרה מחושב כיחס בין מספר האנשים שקנו באתר מול מספר המבקרים באתר שלך. ככל שהיחס יותר גבוה, אתה צריך פחות תנועה לאתר. הרבה בעלי אתרים מתרכזים בהבאת תנועה לאתר. אולי במקום לרדוף אחרי תנועה (שהיא חשובה), כדאי לעבוד גם על אחוז התנועה שמומר למכירות. ישנן מספר שיטות שאתה יכול לעשות את זה בעסק אינטרנטי. כדאי לעשות שימוש בתוכנת סטטיסטיקה על מנת לבקר את התהליך. תוכנת גוגל אנליטקס מומלצת לחישוב אחוז המרה, היא חינמית וניתן למצוא אותה בחיפוש בגוגל.


בעלי אתרים רבים מבינים כי כתיבה שיווקית היא חשובה ביותר. אם אינך יודע לכתוב דף מכירות אז אתה מפסיד קונים פוטנציאלים. אם אינך מרגיש נוח לכתוב דף מכירות בעצמך, כדאי שתשקול לקחת שירותי קופירייטר לעסק שלך. כאשר לקוח הגיע לדף הזה אז הוא הומר מגולש לקונה. דף כזה יכול להיות דף אישור קנייה, דף אישור על שליחת טופס וכדומה. כמו כן, תוכל לשפר את אחוז ההמרה ע"י נתינת תשומת לב לעיצוב האתר שלך. הוא צריך להיות בעל עיצוב פונקציונאלי וכזה שניתן להתמצא בו בקלות.


מאת גיא לוי, צוות המומחים של Knowledge On Line


באדיבות KOL, אלפי מומחים עונים על שאלות במייל ומייעצים בוידאו צ'אט

הוסף תגובה