המוזיקה שתשים משפיעה על משך הזמן בו הלקוח יישאר בחנות
- 10/10/2011
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
השימוש במוזיקה בחנויות אופנה בישראל החל להיות נפוץ מאוד בשנים האחרונות. כל מנהל משמרת מגיע ומחליף את הדיסק לזה שמכניס אותו ל"טרנס" העבודה, או את הדיסק שיכניס את הלקוחות לקצב ה- spinning בחדר הכושר. כמה פעמים יצא לכם שניסיתם לדבר עם מישהו או אפילו בנייד כשאתם בחנות בגדים? הבעיה הזו כל כך גדולה עד שהמציאו תא מבודד לניהול שיחות טלפון מנייד בחנויות. האם כדאי לשים מוזיקה? מאיזה סוג ובאיזו עוצמה?…אלה הם נתונים שראוי לקחת בחשבון כאשר בודקים כמה זמן הלקוח הפוטנציאלי נשאר בחנות מרגע שהוא נכנס אליה.
הטיפ ניתן ע"י ליאור טאו, מנכ"ל חברת BDH, מפיצת ScentAir ו- Alcas בישראל
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
שפת הגוף, שפה חשובה בניהול מו"מ
שפת הגוף – שפה חשובה במכירות, ניהול מו"מ וניהול קשר עם לקוחות ואנשים...
-
צור מגע
כשאתה הולך לפגישה הבאה של אימון מכירות, או לכנס הבא, תפוס מקום בשורה...
-
לעתים, בשביל לקבל "כן", צריך רק לבקש
הרבה משווקים לא שואלים שאלות לסגירת עסקה, מחשש שיקבלו תשובה שלילית....
הוסף תגובה