המוזיקה שתשים משפיעה על משך הזמן בו הלקוח יישאר בחנות

השימוש במוזיקה בחנויות אופנה בישראל החל להיות נפוץ מאוד בשנים האחרונות. כל מנהל משמרת מגיע ומחליף את הדיסק לזה שמכניס אותו ל"טרנס" העבודה, או את הדיסק שיכניס את הלקוחות לקצב ה- spinning בחדר הכושר. כמה פעמים יצא לכם שניסיתם לדבר עם מישהו או אפילו בנייד כשאתם בחנות בגדים? הבעיה הזו כל כך גדולה עד שהמציאו תא מבודד לניהול שיחות טלפון מנייד בחנויות. האם כדאי לשים מוזיקה? מאיזה סוג ובאיזו עוצמה?…אלה הם נתונים שראוי לקחת בחשבון כאשר בודקים כמה זמן הלקוח הפוטנציאלי נשאר בחנות מרגע שהוא נכנס אליה.


הטיפ ניתן ע"י ליאור טאו, מנכ"ל חברת BDH, מפיצת ScentAir ו- Alcas בישראל


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה