הלקוח תמיד צודק – כיוון שהוא הלקוח
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 27 שנ'
הלקוח לא תמיד צודק –
אם כך, אמור:
הלקוח תמיד צודק –
כיוון שהוא הלקוח.
אפשר להתנצח עם הלקוח,
לתקוף אותו ולהראות לו שאתה צודק,
כך תנצח את המערכה אך תפסיד את הקרב.
צריך להבין שהלקוח צודק מבחינתו
כי הוא רואה את הדברים במשקפיים שלו,
במסננת שלו, בדעות שלו.
יש להבין אותו, לא להסכים לדעתו,
לומר לו שמבין אותו, להרגיע אותו כך בהבנה
שאתה אתו, לא נגדו, ולעורר אותו להבין את
הראיה שלך של בעיה, צורך שלו והפתרון לה.
בני ישראלי, מחבר הספר "איך להצליח בחיים, טיפים להצלחה בחיים ובמכירות"
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה