הלקוח אומר "זה יקר לי"? שאל אותו למה הוא מתכוון
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 43 שנ'
שמעת מהלקוח את המשפט "זה יקר לי"? שאל אותו "למה אתה מתכוון"? ושתוק. לא תאמין כמה מידע חשוב הוא יספק לך אחרי ששאלת שאלה תמימה כזו ושתקת. השאלה תמקד אותך ואותו בהתנגדות האמיתית שלו, אשר קיים סיכוי רב שתוכל לטפל בה בלי להציע הנחה. תשובות שתוכל לקבל – "אני מתכוון לזה שאני לא מחליט", "אני לא חושב שאני צריך את זה", לא יודע, לא נראה לי", "המתחרים שלך זולים יותר", לא תכננתי להוציא סכום כזה", ועוד ועוד. שיטת המאזניים מסתבר שהכל בחיים יחסי – לכן, עשה שימוש גם בשאלת מאזניים: "יקר ביחס למה" – ושתוק. גם כאן המידע שתקבל עשוי להיות חשוב מאין כמוהו עבורך בדרך לטיפול בהתנגדות. סביר להניח כי תקבל תשובה הקשורה לספקות שיש ללקוח ביחסי לטיב המוצר – דבר שאינו קשור כלל למחיר.
הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל "שנהב ייעוץ והדרכה", ועורך עיתון עיתון הטיפים "טיפטופים".
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה