הכן גרף: "כיצד שמעת עלינו?"
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 25 שנ'
כאשר לקוחות חדשים פונים לחברה שלך או שממלאים טופס שלך באתר האינטרנט של החברה, שאל: "כיצד שמעת אודותינו?". הכן גרף המתאר מניין הגיעו הלקוחות אליך. בסוף היום, השבוע או החודש, בחן את הנתונים, הסק מהם מה היו אמצעי הפרסום היעילים ביותר שלך וחזור ופרסם שם. אם לקוחות רבים מגיעים אליך כתוצאה מהמלצות של חברים / מכרים / עסקים משלימים, הקדש זמן לכתיבת מכתבי תודה לאלו שמפנים עסקים אליך.
באדיבות האתר רעיונות לעסקים Idea Site For Business
תודה אישית פורטל השיווק הישראלי Allmarketing
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה