הכינו אמנת שירות למוצר שלכם
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 53 שנ'
בשנים האחרונות הולך והופך השירות להוות חלק בלתי נפרד משביעות הרצון מן המוצר עצמו. ככל שהולכים המוצרים והופכים להיות מורכבים יותר, כך השירות הופך להיות מרכיב מפתח בהחלטת הצרכן האם הוא מרוצה או לא מרוצה מן השירות. השירות הוא גם זה המבדיל בין המותגים השונים הנמצאים על המדף או הנמכרים בכל דרך אחרת.
על מנת לשפר את רמת השירות בצורה ניכרת מומלץ לארגונים בהם שירות הוא מרכיב בעל משמעות, לנסח אמנת שירות שתהיה מוסכמת על כל האנשים הבאים במגע עם הלקוחות וכן על העובדים האחראים על הזמנות והכנת משלוחים ללקוחות. אמנה זו תכלול מדדים מוסכמים לזמן אספקת מוצרים, למתן מענה לבעיה או תלונה, לאיכות מוצרים מסופקים, לצורת מענה ודיבור ועוד. על מנת שאנשי הקשר עם הלקוחות יוכלו לספק שירות איכותי, הם צריכים לדעת ולהכיר מהם התהליכים הארגוניים לטיפול בכל פניה או תלונה.
לאחר שהושגה הסכמה על נוסח האמנה, יש להתחיל ביישומה. לאחר שנראים סממנים של שיפור בשירות, ניתן להעביר את האמנה ללקוחות, ולהפוך אותה לכתב התחייבות. אם תוכלו לעמוד בהתחייבות, מובטחת שביעות רצון גבוהה והערכה לניסיון שלכם ליצור שביעות רצון אצל הלקוח.
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה