הטוקבקים הם כלי חשוב

רבות נכתב בזמן האחרון על תרבות הטוקבקים ועל הטוקבקיסטים. נשאלת השאלה מהו ערכם של הטוקבקים? האם ניתן לייצר אקלים תקשורתי באמצעותם? עד כמה הם תורמים לעיצוב דעת קהל? עד היום הטוקבקיסטים נתפסו כחבורה של אנשים משועממים שנהנים להשתלח באחרים מבלי להזדהות ומבלי לבסס את דעותיהם, מה שלא רחוק מהמציאות. אנחנו חושבים שאפשר גם אחרת. במסגרת קמפיין יחסי הציבור באינטרנט, הטוקבקים הם כלי חשוב, שימוש מושכל בהם עשוי לסייע בקידום מסרים בצורה יעילה ומועילה. כשניגשים לכתיבת טוקבק יש להקפיד על הסגנון, לכתוב בצורה עניינית ומנומקת ולבסס את הטיעונים שלנו באופן מקצועי, באמצעות צירוף לינקים והפניות רלוונטיות. פה אנחנו לא פוסלים שינוי גישה כללי מצד המדיה, ניסוח כללים לכתיבת טוקבקים וסינון יעיל של תגובות שאינן עומדות בדרישות עשויים ל'שדרג' משמעותית את הפלטפורמה ולהפוך אותה למקצועית ובעלת השפעה.


מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה