הזמן הטוב ביותר להתקרב אל הלקוח שלך הוא בעת משבר
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 18 שנ'
הזמן הטוב ביותר להתקרב אל הלקוח שלך בצורה הטובה ביותר הוא בזמן משבר או תקלה המתרחשים אצלו. כאשר לקוח שלך נקלע למשבר כמו התקפה על ידי העיתונות, תקלה טכנית שפוגעת בעסק או כל משבר אחר, אל תהסס לסייע לו בשלב זה ללא התחשבות מהי התמורה שתקבל בטווח הקצר עבור התיקון, הטיפול או הייעוץ שלך.
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה