הדרך להצלחה שלך עוברת דרך הפרופיל העסקי שאת בונה לעצמך
- 05/11/2010
- זמן קריאה מוערך: 33 שנ'
מזל טוב, התחלת לשווק עצמך. עם כל פגישה את משכללת ומשתכללת. הגיע הזמן להכין לעסק שלך "פרופיל עסקי". כן, גם אם מדובר רק בך, רק במוצר או שירות אחד, וכן, גם אם יש לך שניים וחצי לקוחות בלבד. למה? כי הדרך להצלחה בימינו עוברת דרך התדמית שתיבני לעסק של המחר. אז מה יש ב"פרופיל העסקי" שלך?
מי את? (השכלה, ידע, נסיון, הענף והתחום בו את פועלת)
מה את עושה? (המוצרים שלך)
מדוע דווקא את? (היתרונות והתועלות שתביאי ללקוחות)
היכן את פועלת? (מקום משלך, בארגונים, בכל הארץ, במרכז)
מיהם הלקוחות שלך? (ארגונים פרטיים, בי"ס, משרדי ממשלה, לקוחות פרטיים)
חשוב שתוסיפי כל לקוח/ה חדש/ה, מיד עם הפיכתו ללקוח, לרשימת הלקוחות המרוצים שלך.
-
משכנתא לוקחים בבנק, וביטוח בחברת ביטוח
את ההלוואה קחו בבנק . את ביטוח ההלוואה לטובת הבנק עשו בחברת ביטוח. במידה...
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
וודא כי פוליסת הביטוח מכסה טיפול בכל במוסך, ולא רק ב-"מוסכי ההסדר"
כאשר אתה מזמין פוליסת ביטוח, ודא כי הכיסוי מכסה טיפול בכל מוסך מורשה...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה