הביסו את המתחרים – בעזרת היתרונות

איך אפשר לשכנע שהמוצר שלכם יותר טוב מזה של המתחרים? לספר על היתרונות שלו. למשל על כך שהמוצר שלכם זול יותר או יפה יותר, קל יותר או עגול יותר. כדי שהלקוח יחליט שהמוצר שלכם טוב יותר וירכוש אותו.

אבל לא כל אחד מסוגל לעשות את מה שחברת Volkswagen עשתה לקידומו של הדגם החדש של VW Passat. היא החליטה להציג בפני ציבור הצרכנים 120 יתרונות של רכב זה ביחס למתחרים. עבור כל אחד מהיתרונות הללו (לכל הפחות יתרונות עפ"י דעתם של היצרנים) צולם סרטון ווידאו נפרד באורך ממוצע של 15שניות. סה"כ במבצע זה הועסקו כמה מאות של עובדים מתחומים מגוונים ביותר מכמה מדינות.
העובדה שמבצע כזה נערך בחברה עם היקף מכירות בגובה של מיליארדי דולרים לא פוסלת את האפשרות שאתם תשתמשו ברעיון דומה. הרי אתם בהחלט יכולים להכין חוברת פרסומית שתכיל מספר מסוים של עמודים ובכל אחד מהם יתואר יתרון אחר של המוצר שלכם. או אתר שבו יצוינו כל אותם היתרונות. בקנה מידה מקומי אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, ללא הצורך בהשקעת כספים גדולה. כמובן, רק בתנאי שלמוצר שלכם יש את היתרונות הללו.


  המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה