האם כדאי להשקיע בהפקת אירוע ללקוחות? בהחלט כן
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
אירוע עסקי הינו חלק מתמהיל השיווק. ההחלטה באשר לקיום האירוע, דומה להחלטה על יציאה בקמפיין פרסום כזה או אחר או בפעילות קד"מ כלשהי. בניגוד למסע פרסום, בו המדיה עושה עבורנו את העבודה ואנו עוסקים במכירת המוצר לקהל הפונים, הרי שבעת הפקת אירוע עיסקי, נדרשת השקעה של שעות מנהלים רבות להצלחת האירוע. בניגוד לצריכת מדיה, באירוע עסקי נכלל האלמנט החווייתי. המשתתפים באים לראות, להיראות ולחוות יחדיו את ההתעדכנות בחידושים. אם אינך יכול ליצור חוויה, חפש אפיק שיווקי אחר.
הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.
-
טיפים להפקת אירוע קד"מ באופן עצמאי
1.קודם כל להירגע - צריך סבלנות ואורך רוח!! 2. חשוב להכין מראש תזרים אירוע...
-
בדוק את הציפיות של קהל המטרה
בהפקת אירוע ללקוחות, כלל טרומי הוא בדיקת הציפיות של קהל המטרה. פנה טלפונית...
-
יש להקדיש מחשבה בבחירת האתר ואיפיון הכיבוד שיוגש
למיקום האירוע חשיבות רבה בהצלחתו, ויש להקדיש מחשבה רבה בבחירת האתר...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה