האם אתה יודע איך לנהל עובדים?
- 16/02/2012
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
בחן את עצמך: האם אתה באמת יודע איך לנהל עובדים?
האם כששואלים אותך מה האג'נדה הניהולית שלך אתה שולף אותה בלי להתבלבל?
האם אתה מגדיר את עצמך כמנהל אפקטיבי?
האם אתה יודע "להיכנס" במישהו כשצריך?
האם אתה יודע לנהל את הזמן שלך נכון?
אם ענית "לא" על אחת או יותר מהשאלות הנ"ל יש לך בעיית ניהול.
תכונות של מנהל אינן מולדות, לכן אין שום סיבה שעם תשומת לב לאנשים ולמתרחש סביבכם בארגון לא תצליחו לעשות את קפיצת המדרגה הזו.
לחצו על הקישור המופיע מטה וגלו את על התכונות שנדרשות ממנהל, או מה לא מלמדים אותך בבית ספר למנהל עסקים…
-
כמה באמת חשובה פוליטיקה ארגונית לקידום במקום העבודה?
פוליטיקה ארגונית היא מערכת היחסים הנמצאת במקום העבודה, במשרד או בארגון...
-
הכל פוליטיקה בארגון?
פוליטיקה ארגונית היא האסטרטגיה שאתם חייבים כדי שתוכלו להתקדם בארגון! אנשים...
-
תכונה מספר 1 של מנהל – למדו לשחק את המשחק
כדי ללמוד איך לשחק את המשחק, קודם כל עליכם להבין מהי הפוליטיקה הארגונית...
-
תכונה מספר 2 של מנהל - תתחילו להתבלט
תכונות של מנהל אינן מולדות, לכן אין שום סיבה שעם תשומת לב לאנשים ולמתרחש...
-
תכונה מספר 3 של מנהל – לחתור למצוינות בתפקידכם הנוכחי
כמובן שאתם חייבים לשאוף תמיד למצוינות בתפקיד אותו אתם מבצעים, גם אם...
-
תכונה מספר 4 של מנהל - אל תניחו הנחות
אל תניחו שהממונים עליכם יידעו על כוונותיכם לקבל קידום או להגיש מועמדות...
הוסף תגובה