גם מהתנצלויות ניתן להפיק תועלת
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 33 שנ'
מה החברה שלכם עושה כאשר הלקוח שלה סובל מבעיות ומקשיים מסוימים באשמתה? האם היא בכלל עושה משהו?
כך פועלת ברוב המקרים חברת הענק Google. בשל תקלות במערכת התשלומים Google Checkout, בלוגר מפורסם בארה"ב במשך שבועיים לא קיבל את ההזמנה ששילם עליה בחנות אינטרנט. לאחר התכתבות ארוכה, הבעיה נפתרה וההזמנה סופקה לו.
מנהלי Google לא הסתפקו בהתנצלות פשוטה. לכן הם שלחו ללקוח חבילה עם מכתב התנצלות וכמות גדולה של מתנות קטנות עם סמלי החברה על גביהם: טושים, עכברים, כוסות וכו'. הלקוח שנפגע ממש התלהב מהמחווה, והוא סיפר על ההתנצלות הזאת לכמות ענקית של אנשים. האם החברה יכולה להפיק תועלת מההתנצלויות הללו? בהחלט!
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה