בצעו ניתוח של מילות מפתח במנועי החיפוש
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 30 שנ'
מילות מפתח הן המילים הקשורת לתחום העיסוק ושכאשר מקישים אותם במנועי החיפוש, כמו google, נרצה שהאתר של החברה יופיע בין התוצאות הראשונות. על ידי כלים מקצועיים שחלקם נגישים לקהל הרחב, ניתן לבדוק כמה חיפושים נעשו ע"י גולשים עבור כל מילת חיפוש או ביטוי וכמה תוצאות מתקבלות עבור כל ביטוי. לדוגמא, חברה בתחום שרותי מחשוב תבצע בדיקה עבור כל אחד מהביטויים "תיקוני מחשב", "אחזקת מחשבים", "שירותי מחשוב", "רשתות" וכל מה שיושב תחת המטריה העיסקית שלהם. אם בביטוי "שירותי מחשוב" עולה מספר גבוה של מתחרים עדיף להשקיע יותר באפיקי פרסום ובקידום החברה תחת "אחזקת מחשבים".
-
ראשית הגדירו מילות מפתח
הצעד הראשון לקראת הערכת המצב הוא הגדרת מילות המפתח, שכן בלעדיהן נתקשה...
-
בדקו את רמת התחרות במילות המפתח
לשם מיקוד טוב יותר של מילות המפתח וחיפוש מלים נוספות עליהן לא חשבנו,...
-
קידום אתר במנועי חיפוש לפי מילות חיפוש, מוכיח את עצמו
קידום אתר במנועי חיפוש לפי מילות חיפוש, מוכיח את עצמו. שהרי מחפשי המידע...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה