בצעו ניתוח של מילות מפתח במנועי החיפוש

מילות מפתח הן המילים הקשורת לתחום העיסוק ושכאשר מקישים אותם במנועי החיפוש, כמו google, נרצה שהאתר של החברה יופיע בין התוצאות הראשונות. על ידי כלים מקצועיים שחלקם נגישים לקהל הרחב, ניתן לבדוק כמה חיפושים נעשו ע"י גולשים עבור כל מילת חיפוש או ביטוי וכמה תוצאות מתקבלות עבור כל ביטוי. לדוגמא, חברה בתחום שרותי מחשוב תבצע בדיקה עבור כל אחד מהביטויים "תיקוני מחשב", "אחזקת מחשבים", "שירותי מחשוב", "רשתות" וכל מה שיושב תחת המטריה העיסקית שלהם. אם בביטוי "שירותי מחשוב" עולה מספר גבוה של מתחרים עדיף להשקיע יותר באפיקי פרסום ובקידום החברה תחת "אחזקת מחשבים".


אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, שיווק בינלאומי באינטרנט

הוסף תגובה