בפרסום באינטרנט, חשוב להבליט את אמצעי יצירת הקשר אל החברה

אחת הטעויות השכיחות של חברות מסחריות המקימות אתר אינטרנט היא אי הבלטה מספקת של אמצעי יצירת הקשר אל החברה, ובעיקר כתובת פיסית ומספרי טלפון ופקס ברורים.

אפשר עדיין להתקל באתרי אינטרנט מסחריים שבדף צור הקשר שלהם מופיע טופס השארת פרטים אנונימי ללא כל פרטי יצירת קשר. לקוח מאוכזב שלא יבין איך ניתן ליצור קשר טלפוני עם החברה יעבור מיידית אל אתר החברה המתחרה.
לקוחות רבים מאמינים, גם בעידן האימיילים, כי אין תחליף לשיחת טלפון לבירור פרטים ראשוניים, כדי להתרשם באופן ישיר מהחברה העומדת מאחורי אתר האינטרנט המרשים.
זו גם ההזדמנות של הלקוח להתרשם מזמן ההמתנה למענה אנושי ולרמת שירות הלקוחות הניתנת בחברה.


באדיבות אמיתי סיטון, ISRUNET

הוסף תגובה