בעמוד ה"אודות", תנו מענה לשאלות נפוצות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 21 שנ'
בכל יום מתקיימות מספר לא מועט של פניות לחברה שלכם, ע"י לקוחות וספקים אל עובדי החברה. כדאי לברר ולסכם את השאלות הנפוצות ביותר שהם נשאלים – ולתת לשאלות האלו מענה גם בעמוד אודות, רוב הסיכויים שתגדילו מאד את אחוזי ההמרה של הגולשים באתר ההופכים ממתעניינים פסיביים – לפניות לקבלת למידע נוסף/הזמנה.
הטיפ ניתן ע"י דורון בן דוד, מנכ"ל חברת דרימוויו המתמחה בבניית אתרי אינטרנט מתקדמים.
-
לפני בחירת קופירייטר איספו חומר רלוונטי
בונים אתר מקצועי? מפיקים פרוספקט, מודעה או עיתון מקוון? זקוקים לתוכן...
-
יצירתיות יתר לא מבטיחה שהתוכן ישרת את האינטרסים השיווקיים שלכם
היזהרו מיצירתיות יתר.אצל חלק מהקופירייטרים, משפט אחד עשוי לכלול בו...
-
בקשו מהקופירייטר הצעת מחיר מפורטת
אם זו הפעם הראשונה בה הנכם מעורבים בפרוייקט הדורש קופירייטר, נסו להבין...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה