במצגות עסקיות הפעל את קהל השומעים

דורון ליבשטיין, כיום מנכ"ל אתר תפוז, סיפר בראיון לדה מרקר כי במבחנים לתפקידו הראשון במייקרוסופט ישראל, נדרש אריה סקופ להכין מצגת אודות תוכנת Word. "משום מה הסתבכתי עם לחיצת הדאבל קליק על העכבר", מספר ליבשטיין. "כשהגעתי למצגת נתתי את העכבר לאריה ביד ואמרתי לו 'תראה כמה קל להשתמש בזה, זה כל כך קל שגם אתה יכול לעשות זאת בעצמך. אריה התלהב מהרעיון שאני מפעיל את הצופים במצגת ושכר אותי לעבודה. בטריק הזה המשכתי להשתמש אחר כך, כשהייתי עושה מצגות על מוצרים".


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה