בחירת כסא משרדי
- 19/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 44 שנ'
המרכיב הראשון בפריטי ריהוט משרדי המשפיע על נוחות בעבודה משרדית הוא הכסא.
האופיינית לסביבה משרדית.
התאמת כסא משרדי לכל עובד על פי נתוניו וצרכיו האישיים תהיה מכריעה בקביעת הנוחות והאפקטיביות של העובד.
בבחירת כסאות משרד, יש להקדיש תשומת לב למנגנונים השונים הקיימים בכל כסא
וזאת על מנת לאפשר את מקסימום ההתאמה לצרכים שונים של עובדים שונים .
מה בודקים בבחירת כסאות משרד
• גובה מושב מתכוונן
• תמיכה בקשת הגב התחתון
• מנגנון הטיה למשענת הגב , אפשרות לכוון
הגב בזוית מינוס (גב מוטה קדימה)
• תמיכה לאזור הצוואר והראש (גובה
המשענת שיהיה לפחות עד סוף הצוואר)
• כסא על גלגלים ומסתובב 360 מעלות.
• גובה ידיות מתכוונן
• מנגנון הטיה למושב הכסא
• מושב רך
• בדי ריפוד נושמים ומאווררים.
השקעה מושכלת ברכישת כסאות משרד איכותיים, תחסוך בעתיד הוצאות מיותרות בהחלפת כסאות על מנת להתאימם לצרכים שונים .
-
שימו לב לסוג העץ העומד בבסיס הספה
במרבית הספות שתמצאו בחנויות כיום, כמעט ולא ניתן לראות בעין בלתי מזויינת...
-
בידקו בחנות אם הספה נוחה לכם
כאשר אתם מגיעים לחנות הרהיטים, אל תתביישו פשוט לשבת על הספות ואפילו...
-
התאימו את הספה לאנשים שישתמשו בה
אחד הדברים הראשונים שחשוב לברר זה מי בעצם ישתמש בספות, ומהי סוג הפעילות...
-
בחירת כיסא משרדי
מומלץ מאוד להתנסות בישיבה על כסאות מחשב בחנויות ולבחור את הכסא הנוח...
הוסף תגובה