בדקו את רמת התחרות במילות המפתח

לשם מיקוד טוב יותר של מילות המפתח וחיפוש מלים נוספות עליהן לא חשבנו, ניכנס ל"גוגל ישראל" (google.co.il), נקליד את מילות המפתח שהעלינו בעצמנו ונתור אחר מלים נוספות דרך אתרים אחרים מאותו תחום. באותה הזדמנות נבדוק גם את רמת התחרות באותן מילות מפתח ואת מיקומו של אתר המטרה שלנו באותן מלים. רמת התחרות במילות המפתח נמדדת על פי כמות תוצאות החיפוש ומספר המפרסמים פר מילת חיפוש, כאשר ככל שיש יותר תוצאות חיפוש ומפרסמים כך התחרות על מילת המפתח הספציפית גבוהה יותר. מיקומו של אתר המטרה במילות המפתח נבחן על ידי איתור העמוד ומספר התוצאה בהם עולה אתר המטרה שלנו בגוגל.


הטיפ ניתן ע"י רוני קלבו, אשת תוכן וקידום אתרים בחברת אוליב אינטראקטיב


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה