בדקו את רמת התחרות במילות המפתח
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 35 שנ'
לשם מיקוד טוב יותר של מילות המפתח וחיפוש מלים נוספות עליהן לא חשבנו, ניכנס ל"גוגל ישראל" (google.co.il), נקליד את מילות המפתח שהעלינו בעצמנו ונתור אחר מלים נוספות דרך אתרים אחרים מאותו תחום. באותה הזדמנות נבדוק גם את רמת התחרות באותן מילות מפתח ואת מיקומו של אתר המטרה שלנו באותן מלים. רמת התחרות במילות המפתח נמדדת על פי כמות תוצאות החיפוש ומספר המפרסמים פר מילת חיפוש, כאשר ככל שיש יותר תוצאות חיפוש ומפרסמים כך התחרות על מילת המפתח הספציפית גבוהה יותר. מיקומו של אתר המטרה במילות המפתח נבחן על ידי איתור העמוד ומספר התוצאה בהם עולה אתר המטרה שלנו בגוגל.
הטיפ ניתן ע"י רוני קלבו, אשת תוכן וקידום אתרים בחברת אוליב אינטראקטיב
-
בצעו ניתוח של מילות מפתח במנועי החיפוש
מילות מפתח הן המילים הקשורת לתחום העיסוק ושכאשר מקישים אותם במנועי...
-
ראשית הגדירו מילות מפתח
הצעד הראשון לקראת הערכת המצב הוא הגדרת מילות המפתח, שכן בלעדיהן נתקשה...
-
קידום אתר במנועי חיפוש לפי מילות חיפוש, מוכיח את עצמו
קידום אתר במנועי חיפוש לפי מילות חיפוש, מוכיח את עצמו. שהרי מחפשי המידע...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה