בדיקת PageRank עתידי
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
אחד הצעדים בהם נקטה גוגל על מנת לצמצם את תופעת מכירת/קניית קישורים, על בסיס מדד ה- PageRank הנראה בסרגל הכלים שלה, היא הפרדה בין הערך הניתן לצפיה בסרגל לבין הערך האמיתי. גם כאשר מתעדכן המדד בסרגל, אחת למספר חודשים, הוא אינו משקף את הערך האמיתי של הדף אלא את הערך שהיה רלוונטי לפחות חודש לפני העדכון. אם תרצו לדעת מהו ה- PageRank האפקטיבי של האתר שלכם תוכלו להיעזר בכלי לבדיקת PR אפקטיבי על מנת לקבל הערכה מקורבת.
לחץ כאן לקישור למדד (מינימום 100 לינקים נכנסים).
באדיבות נטוורקינג, קידום אתרים מקצועי
-
ככל שיותר אתרים נותנים קישור אליכם, זה מהווה, מבחינת גוגל, הצבעת אמון באתר שלכם
אחד הפרמטרים החשובים בהם נעזר גוגל, בבואו לקבוע את מיקום האתר שלכם,...
-
Yahoo מאנדקס גם אתרים אליהם אין אף קישורים נכנסים
הוספת אתר למנוע החיפוש יכולה להיעשות במספר דרכים: 1. ניתן לחכות שרובוט...
-
עבור כל דף באתר, יש לקבוע מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביא לביצועה
אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים עוזבים את האתר לפני שהם ביצעו רכישה...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה