בדיקת PageRank עתידי

אחד הצעדים בהם נקטה גוגל על מנת לצמצם את תופעת מכירת/קניית קישורים, על בסיס מדד ה- PageRank הנראה בסרגל הכלים שלה, היא הפרדה בין הערך הניתן לצפיה בסרגל לבין הערך האמיתי. גם כאשר מתעדכן המדד בסרגל, אחת למספר חודשים, הוא אינו משקף את הערך האמיתי של הדף אלא את הערך שהיה רלוונטי לפחות חודש לפני העדכון. אם תרצו לדעת מהו ה- PageRank האפקטיבי של האתר שלכם תוכלו להיעזר בכלי לבדיקת PR אפקטיבי על מנת לקבל הערכה מקורבת.     


לחץ כאן לקישור למדד (מינימום 100 לינקים נכנסים).


באדיבות נטוורקינג, קידום אתרים מקצועי

הוסף תגובה