אתם חייבים להבין את העולם בו אתם חיים ואת השוק אליו אתם מתכוונים
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 28 שנ'
המשקיעים בעסק הזה אינם נדבנים. הם כאן בשביל להרוויח ולהציג למשקיעים שלהם תשואה נאה. אתם חייבים להראות שוק מעניין, רווחי וצומח במהירות. חידוש בתחום מכונות הכביסה יכול להיות מעניין אבל לא ברור שהוא רווחי. לומר את הbuzzwords- : סלולר, WAP, אינטרנט, מיתוג אלקטרו-אופטי זה בהחלט עוזר, אבל יש להניח שהמשקיע שמע את המושגים האלו עשרות או מאות פעמים. אתם חייבים להבין את העולם בו אתם חיים ואת השוק אליו אתם מתכוונים יותר טוב ממי שמדבר אתכם. זה קשה אבל הכרחי.
מאת ירון סופר, מנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלית קומיל (Commil)
-
בכל מקרה של רעיון לפטנט, בצעו חיפוש מוקדם
השאלה הראשונה בראשו של כל ממציא היא: האם חשבו על זה קודם? לשם כך, מומלץ,...
-
כיצד יודעים אם הפטנט מקורי?
האם הפטנט מקורי? חיפושים אחר פטנטים דומים נערכים במגוון רמות: חיפוש...
-
פיתוח פטנט מבוסס על הכרעה כלכלית הדומה לפתיחת עסק
האם הפטנט כלכלי? – פיתוח פטנט מבוסס על הכרעה כלכלית הדומה לפתיחת עסק. יש...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה