אם אתם נעזרים במתווך בקשו ממנו תוכנית פעולה שיווקית


אם אתם נעזרים במתווך (כפי שנהוג בעולם המודרני) בקשו ממנו תוכנית פעולה שיווקית.
התוכנית יכולה לכלול שלט על הנכס. 10,000- 5,000 גלויות בדיוור ישיר לסביבתכם הקרובה, הקמת אתר אינטרנט לנכס ושיווקו בדיוור ישיר ומפולח בהתאם לאופי הנכס ומחירו המבוקש.
הפצה למתווכים אחרים מאזורים שונים כדאי שיבררו מול הקונים הפוטנציאליים שבמשרדם.
פרסום בעיתון מקומי ו/או ארצי,פרסום בלוחות נדל"ן באינטרנט בארץ וגם בחו"ל (עברית,אנגלית וצרפתית) ועוד ועוד…


באדיבות Allabout , אתר המומחים של ישראל

הוסף תגובה