אל תתן לקהל לצאת בידיים ריקות

חלק מזכרות ומתנות. רצוי שהתמורה למתנה תהיה מילוי שאלון/השארת כרטיס ביקור או דרך אחרת ליצור לידים טובים. היה מקורי, אנשים מאבדים עטים בקצב מסחרר, ויש גבול למספר המזכרות שאנשים יכולים לשים על שולחן העבודה. חפש מתנות שימושיות שיישמרו בטווח הראיה של הלקוח הפוטנציאלי (משחק לילדים יישמר יותר זמן מעוד עט). כמובן, הכן מלאי מספיק – אל תותיר אנשים מאוכזבים.

מאת בועז שיינהרץ, מנכ"ל משותף בפורטל הפקת האירועים והקד"מ "מפיק"


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה