אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב

במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים באמצעים גרפיים מוגזמים – טקסטים בצבעים זוהרים, אנימציות מוגזמות ושימוש בפונטים גדולים או מהבהבים. אמצעים אלו אמנם מושכים את העין המתבוננת במבט ראשון, אך לאחר מספר שניות, המראה מטריד את עיני המתבונן ומוביל להתייחסות למכתב כאל חובבני וצעקני מדי. כמו בכל תחומי העיצוב הגרפי, כך גם בעיצוב מכתב אלקטרוני – יותר מדי מוקדי תשומת לב – יבלבלו ויסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב.


תוכנות ומערכות דיוור אלקטרוני – inwis

הוסף תגובה