איש מכירות מוצלח מאמין במוצרים שלו ואוהב אותם

האם אתם בעצמכם משתמשים באותם השירותים והמוצרים שאתם מוכרים? ומה לגבי העובדים שלכם?


אם אתם לא משתמשים בהם ולא אוהבים אותם – אז למה שהלקוחות שלכם ישתמשו בהם? במה בדיוק הלקוחות שלכם פחות טובים וחכמים מכם, אם הם מאמינים בכדאיות השימוש במוצרים הללו ומשתמשים בהם בחיי היום-יום שלהם?


ואם אתם משתמשים בהם – אז למה? מה גרם לכם להשתמש במוצרים הללו? יכול להיות שאת הסיבות לכך אפשר לנצל לקידום מכירות ולפיתוח אסטרטגיית השיווק?


אם לא תחשבו על הדברים הללו – אתם תעשו טעות חמורה.


  המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה