אין תמהיל אחד נכון לשיווק באינטרנט. לכל חברה יש את זה שמתאים לה
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
אין תמהיל אחד נכון לשיווק באינטרנט. לכל חברה יש להתאים את התמהיל על פי גודלה, יכולותיה, מצב הפעילות באינטרנט, מטרות הקמפיין. ישנו מספר רחב של אפיקי פרסום באינטרנט, ואפיקים חדשים ממשיכים להתווסף. בין אפיקי השיווק בהם ניתן להשקיע: שיווק דרך מנועי חיפוש, באנרים, שיווק ויראלי בעזרת סרט וידאו מצחיק או מבצע הדורש הבאת חברים, פרסום בפורומים ובלוגים, דיוור ישיר ברשות ושיווק דרך רשתות פרסום. כדאי להכיר את החסרונות והיתרונות של כל אפיק, ובכל מקרה כמו בפרסום מחוץ לרשת, כדאי לבצע פיזור מושכל של ההשקעה ולבנות חבילה הכוללת מספר אפיקים.
-
לשיווק חכם באינטרנט, יש לקבוע מטרה לפעילות השיווקית
לפני שניגשים לפעילות השיווקית, חשוב לקבוע מה המטרה. אחד היתרונות הגדולים...
-
בשיווק באינטרנט, חשוב להגיע להיכרות טובה עם העולם הוירטואלי בתחום העיסוק
ניתוח המצב ברשת והכנת תוכנית אסטרטגית: בביצוע נכון של שלב זה טמונה...
-
ייחדו תקציב קטן מתוך תקציב השיווק הכולל באינטרנט, כדי לבצע נסיונות
אחד היתרונות של האינטרנט טמונים ביכולת לפרסם בתקציב קטן ולתקופות קצרות....
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה