איך להכין תשתיות תקשורת בארגון
- 17/04/2011
- זמן קריאה מוערך: 48 שנ'
פותחים משרד חדש? עוברים משרד?
בעידן הקדמה, תשתיות התקשורת מהווה גורם חשוב ואף מכריע בכל ארגון, קטן כגדול.
ברור וידוע שלכל נציג בארגון נדרש מחשב וטלפון – אלו הם כלי עבודה העיקריים בימינו של נציג בארגון. לכן בעת מעבר למשרדים חדשים, יש צורך בביצוע תשתיות לטלפוניה ותשתיות לרשת מחשבים.
מתוך ראייה שמשרד אמור לשרת אותנו לכמה שנים, יש לתכנן את ביצוע התשתיות מתוך ראייה עתידית ולא ראיית צרכי הארגון בהווה.
בראייה קדימה – ישנה עדיפות גבוהה לביצוע תשתיות אחודות לארגון, תשתיות אחודות הינן שילוב תשתיות שונות של טלפוניה ורשת מחשבים לכדי תשתית אחת.
לכל עמדת עבודה בארגון יש להתקין תשתיות רשת מחשבים בלבד – מינימום 2 נקודות רשת, אחת למחשב ואחת לטלפון (מומלץ 3 נקודות, אחת רזרבית לכל יישום נוסף).
אין מה לחשוש מכך שמערכת הטלפוניה אינה מותאמת לעבודה ברשת – התשתיות האחודות יעבדו באופן אקטיבי בחיבור המחשבים לממתג הרשת בארגון (Switch) וגם בתצורה פאסיבית לטלפוניה שאינה טלפוניית IP. פשוט יידעו את חברת הטלפוניה שלכם שאתם מבצעים תשתיות אחודות במשרד.
קטגוריות
עוד בנושא
-
לפני שקוראים לטכנאי מחשבים, כדאי לתאר את הבעיה בטלפון
לכולנו יש מחשב בבית, אבל אף אחד מאיתנו לא באמת מבין מה קורה שם בפנים....
-
כיצד לזהות טכנאי מחשבים "חאפר"
על-מנת לא ליפול על חאפר, כדאי לשאול מראש מס' שאלות, כגון: מה מחיר הבדיקה?...
-
מחיר תיקון המחשב מורכב מעלות העבודה ועלות החלקים
מחיר התיקון של המחשב מורכב משני מרכיבים: עלות העבודה ועלות החלקים....
עוד מאותו הכותב
-
צריכים להחליף מרכזיית טלפון? רוצים לשפר את יכולות המרכזיה?
מאוד חשוב לא לשכוח שבניגוד למחשבים – מרכזיה מחליפים אחת ל-5 שנים לפחות,...
-
הוסף תגובה