איך להיות מנהל טוב? תואר במנהל עסקים לא מספיק…
- 16/02/2012
- זמן קריאה מוערך: 33 שנ'
כמנהלים חדשים אתם נבחנים יותר על ידי סביבתכם, בין עם על ידי עמיתים לעבודה ובין עם על ידי המנהל האישי והעובדים שלכם. מדובר בסיטואציה לא קלה, ואף מלחיצה. כדי להיות מנהלים מצליחים אתם נדרשים להיות קשובים גם לצרכי העובדים שלכם וגם לצרכי הארגון. תכונות של מנהל הן לא מולדות אלא נרכשות:
- מנהל טוב יודע לקבל החלטות, לשמוע, להבין ולשאול.
- מנהל טוב יודע להניע אנשים אחרים לפעולה.
- מנהל טוב הוא אדם יצירתי שחושב מחוץ לקופסא.
- מנהל הוא אדם שפועל, עושה דברים ולא יושב במגדל השן.
- מנהל טוב הוא בן אדם! קשוב ואמפטי.
האם אתם מנהלים טובים? בדקו את עצמכם. לחצו על הלינק המופיע מטה וגלו את הסוד להיות מנהלים מצליחים ומשפיעים!
-
כמה באמת חשובה פוליטיקה ארגונית לקידום במקום העבודה?
פוליטיקה ארגונית היא מערכת היחסים הנמצאת במקום העבודה, במשרד או בארגון...
-
הכל פוליטיקה בארגון?
פוליטיקה ארגונית היא האסטרטגיה שאתם חייבים כדי שתוכלו להתקדם בארגון! אנשים...
-
תכונה מספר 1 של מנהל – למדו לשחק את המשחק
כדי ללמוד איך לשחק את המשחק, קודם כל עליכם להבין מהי הפוליטיקה הארגונית...
-
תכונה מספר 2 של מנהל - תתחילו להתבלט
תכונות של מנהל אינן מולדות, לכן אין שום סיבה שעם תשומת לב לאנשים ולמתרחש...
-
תכונה מספר 3 של מנהל – לחתור למצוינות בתפקידכם הנוכחי
כמובן שאתם חייבים לשאוף תמיד למצוינות בתפקיד אותו אתם מבצעים, גם אם...
-
תכונה מספר 4 של מנהל - אל תניחו הנחות
אל תניחו שהממונים עליכם יידעו על כוונותיכם לקבל קידום או להגיש מועמדות...
הוסף תגובה