אחת הדרכים הטובות להתמודד עם תוצאות לא טובות, היא להתמקד בעתיד
- 10/10/2011
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
כלי חשוב ומשמעותי בתקשורת עסקית/ניהולית הוא היכולת למשב, לתקן ולהנהיג משמעת ארגונית.
כמה כללים למשוב אפקטיבי:
– ביקורת בונה: מטרת המשוב הוא לקדם ולפתח את יחסכם עם העובד ולשפר את ביצועיו. המטרה היא חיובית. זכור זאת!
– מיקוד בהתנהגות: במקרים שאינך שבע רצון מהתנהגות או ביצועים, החל מדווח של מה אתה רואה – לא מה אתה מרגיש או מתרשם או מפרש את המאורעות.
– להתמקד בעתיד: אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם תוצאות לא טובות היא להתמקד בעתיד. במקום להתרגז על מה שכבר קרה או לא קרה, אתה יכול להסביר בבהירות, מה וכיצד אתה רוצה לראות דברים נעשים באופן שונה, החל מעכשיו?
– בנה הערכה עצמית: סיים כל שיחה ומשוב בתקווה ובאמונה בעובד. עשה תמיד את המקסימום לשמר ולהעלות את הערכה העצמית של העובד. סיים את השיחה עם הצהרה חיובית, שתגרום לאדם לחזור לעבודה עם מוטיבציה והרגשה טובה יותר עם עצמו.
– בקר את העובד בפרטיות. כשעובד עשה טעות או ביצע משימה בצורה גרועה, תדאג להיפגש איתו ביחידות, תסביר את דאגותיך ותבקש הסברים, לפני שאתה אומר דבר !
– עשה לך הרגל וקבע ביומן פגישה אישית עם כל אחד מהכפופים לך, לפחות פעם בחודש לשיחת משוב.
זה עובד. זה מצליח.
-
12 משפטי מפתח למימוש עצמי מבית אמא
משפטים שאמא שלך ואמא שלי אמרו לנו, משפטים שהרגיזו, שגרמו לעיתים לדמעות. ואולם,...
-
נהל נכון את הזמן שלך
הקדש פעם בשבוע שעה, מומלץ בסוף שבוע (נניח יום חמישי) וענה על השאלות...
-
אמצי לעצמך "פנקס למידה", ורשמי כל יום מה למדת
עוד יום עבר. ערב. את יושבת על הכורסא וחושבת. מה דעתך לשאול את עצמך את...
-
היצמד למשימה בעל הערך הגבוה ביותר
ברצוני להציע ולשתף אתכם בכלי ניהול לאפקטיביות אישית, כלי נפלא שפשוט...
-
היה מציאותי, קח אחריות
ברצוני להציג בפניכם שני טיפים בדרך למנהיגות אישית וניהולית. למעשה...
-
להגיע בזמן לפגישה, משמע להתייצב 15 דקות לפני הזמן
85% מהאנשים שופטים אותך לטוב או לרע כבר ב-20 שניות הראשונות. או כפי שנאמר,...
הוסף תגובה